Despre eveniment
CONTEXT
- Avansul record al vânzărilor digitale din anii 2020 și 2021 s-a temperat anul trecut, iar piața a continuat să se reașeze și anul acesta, într-un context în care inflația a pus o presiune importantă asupra veniturilor consumatorilor.
- Jucătorii din e-commerce se adaptează noii realități economice și comportamentelor de consum schimbate, piața intrând în epoca consolidării și maturizării.
- Lipsa de predictibilitate, costurile în creștere, incertitudinea fiscală, criza cipurilor și problemele din transportul internațional se reflectă în timp asupra business-urilor din online și au consecințe pe piață.
- Cu ritmuri de creștere mai lentă, comerțul digital devine, însă, mult mai competitiv, iar brandurile și retailerii mult mai atenți la strategiile de atragere și de retenție a clienților.
- Pentru managerii și antreprenorii din domeniu, provocările vin și din zona tehnologiei, a digitalizării, a inovațiilor care transformă piața, dar și a finanțărilor, într-un context în care și capitalul a devenit tot mai scump.
- Nu în ultimul rând, reglementările și măsurile luate de autorități influențează domeniul, cu consecințe asupra viitorului afacerilor.
- Perspectivele pieței într-un astfel de context complicat vor fi aduse în dezbatere de Profit.ro la o nouă conferință dedicată sectorului e-commerce.
TEME DE DEZBATERE:
- Provocări financiare pentru antreprenorii locali într-un context economic marcat de inflație, blocaje în lanțurile de furnizare, costuri crescute cu energia și materiile prime.
- Cum se schimbă preferințele consumatorilor.
- Cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări.
- Problema retururilor - soluții.
- Preferințe pentru delivery, schimbări in serviciile de curierat.
- Preocupări de sustenabilitate - problema ambalajelor, transportul etc.
- Perspective economice ale comerțului online.
- Transformările și inovațiile tehnologice care vor avea cel mai mare impact pentru e-commerce în anii următori.
- Așteptări de Black Friday.
- Provocări de logistică pe o piață tot mai aglomerată.
- Ce impact vor avea în industrie schimbările fiscale anunțate de Guvern pentru echilibrarea bugetului public.
- Cum au evoluat / s-au schimbat nevoile retailerilor și consumatorilor în online? Diferențe în funcție de domenii / segmente de piață.
- Provocări pentru forța de muncă în comerțul online.
- Analiza datelor privind evoluția pieței și perspective pentru perioada următoare.
- Cum poate fi depășită incertitudinea generată de scumpiri și conflictul din vecini asupra tendinței de cumpărare?
- Cum pot fi soluționate cât mai bine problemele de aprovizionare pentru a dezvolta
- business-ul?
- Cum se poate îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic?
- Finanțări pentru adaptarea vânzărilor la mediul digital.
- Cum îți faci strategia de pricing a produsului.
- Sfaturi pentru antreprenori la început de drum, când decid lansarea unui magazine online.
- Provocări pentru start-up-uri în atragerea de investitori instituționali.
- Soluții de optimizare a proceselor și operațiunilor, perspective pentru AI.
Evenimentul va avea loc la JW Marriott Hotel
Galerie foto
Agenda
09:00 – 09:30
Înregistrare participanți & Welcome coffee
09:30 – 09:35
Discurs de deschidere - moderator: Oana Osman - Redactor Șef, Profit.ro
09:35 – 11:30
Dezbatere
- Ancuța Popa, Director General Adjunct, Autoritatea de Management pentru Programul Creștere Inteligentă, Digitalizare și Instrumente Financiare
- Cristian Pelivan, Director Executiv, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO)
- Bogdan Pătru, Government Segment Lead, Mastercard România și Croația
- Doina Vîlceanu, Director Marketing, ContentSpeed
- Raluca Radu, Country Manager, Answear
- Cătălin Pozdarie, CEO, Hervis România
- Roxana Babatie, Head of Major Account, Cargus
11:30 – 12:30
Business Lunch
Speakeri
Ancuța PopaDirector General Adjunct, Autoritatea de Management pentru Programul Creștere Inteligentă, Digitalizare și Instrumente Financiare
Cristian PelivanDirector Executiv, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO)
Bogdan PătruGovernment Segment Lead, Mastercard România și Croația
Doina VîlceanuDirector Marketing, ContentSpeed
Raluca RaduCountry Manager, Answear
Cătălin PozdarieCEO, Hervis România
Roxana BabatieHead of Major Account, CargusLocație
JW Marriott Bucharest Grand Hotel
(sala Salon A+B)Calea 13 Septembrie nr 90
Contact
Pentru mai multe detalii legate de eveniment vă rugăm să ne contactaţi la
evenimente@profit.ro













