Despre eveniment
CONTEXT
- Avansul record al vânzărilor digitale din anii 2020 și 2021 s-a temperat anul trecut, iar piața a continuat să se reașeze și anul acesta, într-un context în care inflația a pus o presiune importantă asupra veniturilor consumatorilor.
- Jucătorii din e-commerce se adaptează noii realități economice și comportamentelor de consum schimbate, piața intrând în epoca consolidării și maturizării.
- Lipsa de predictibilitate, costurile în creștere, incertitudinea fiscală, criza cipurilor și problemele din transportul internațional se reflectă în timp asupra business-urilor din online și au consecințe pe piață.
- Cu ritmuri de creștere mai lentă, comerțul digital devine, însă, mult mai competitiv, iar brandurile și retailerii mult mai atenți la strategiile de atragere și de retenție a clienților.
- Pentru managerii și antreprenorii din domeniu, provocările vin și din zona tehnologiei, a digitalizării, a inovațiilor care transformă piața, dar și a finanțărilor, într-un context în care și capitalul a devenit tot mai scump.
- Nu în ultimul rând, reglementările și măsurile luate de autorități influențează domeniul, cu consecințe asupra viitorului afacerilor.
- Perspectivele pieței într-un astfel de context complicat vor fi aduse în dezbatere de Profit.ro la o nouă conferință dedicată sectorului e-commerce.
TEME DE DEZBATERE:
- Provocări financiare pentru antreprenorii locali într-un context economic marcat de inflație, blocaje în lanțurile de furnizare, costuri crescute cu energia și materiile prime.
- Cum se schimbă preferințele consumatorilor.
- Cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări.
- Problema retururilor - soluții.
- Preferințe pentru delivery, schimbări in serviciile de curierat.
- Preocupări de sustenabilitate - problema ambalajelor, transportul etc.
- Perspective economice ale comerțului online.
- Transformările și inovațiile tehnologice care vor avea cel mai mare impact pentru e-commerce în anii următori.
- Așteptări de Black Friday.
- Provocări de logistică pe o piață tot mai aglomerată.
- Ce impact vor avea în industrie schimbările fiscale anunțate de Guvern pentru echilibrarea bugetului public.
- Cum au evoluat / s-au schimbat nevoile retailerilor și consumatorilor în online? Diferențe în funcție de domenii / segmente de piață.
- Provocări pentru forța de muncă în comerțul online.
- Analiza datelor privind evoluția pieței și perspective pentru perioada următoare.
- Cum poate fi depășită incertitudinea generată de scumpiri și conflictul din vecini asupra tendinței de cumpărare?
- Cum pot fi soluționate cât mai bine problemele de aprovizionare pentru a dezvolta
- business-ul?
- Cum se poate îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic?
- Finanțări pentru adaptarea vânzărilor la mediul digital.
- Cum îți faci strategia de pricing a produsului.
- Sfaturi pentru antreprenori la început de drum, când decid lansarea unui magazine online.
- Provocări pentru start-up-uri în atragerea de investitori instituționali.
- Soluții de optimizare a proceselor și operațiunilor, perspective pentru AI.
Evenimentul va avea loc la JW Marriott Hotel
Galerie foto
Agenda
- 09:00 – 09:30
Înregistrare participanți & Welcome coffee
- 09:30 – 09:35
Discurs de deschidere - moderator: Oana Osman - Redactor Șef, Profit.ro
- 09:35 – 11:30
Dezbatere
Ancuța Popa, Director General Adjunct, Autoritatea de Management pentru Programul Creștere Inteligentă, Digitalizare și Instrumente FinanciareCristian Pelivan, Director Executiv, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO)Bogdan Pătru, Government Segment Lead, Mastercard România și CroațiaDoina Vîlceanu, Director Marketing, ContentSpeedRaluca Radu, Country Manager, AnswearCătălin Pozdarie, CEO, Hervis RomâniaRoxana Babatie, Head of Major Account, Cargus- 11:30 – 12:30
Business Lunch
Speakeri
Loc
JW Marriott Bucharest Grand Hotel
(sala Salon A+B)Calea 13 Septembrie nr 90
Contact
Pentru mai multe detalii legate de eveniment vă rugăm să ne contactaţi la
evenimente@profit.ro