Cum să faci mai mult profit?
"Angajarea"și motivarea resurselor umane din organizații
09 mar 2016, Bucuresti

Despre eveniment

Cum să faci mai mult profit? este un eveniment lunar organizat sub forma unor workshop-uri în cadrul cărora consultanți în management, avocați, specialiști în marketing și comunicare, consultanți în HR, traineri oferă tips & tricks, soluții și instrumente utile celor care doresc să-și transforme afacerea într-un business sustenabil.
 
La începutul lui martie vă așteptăm la o nouă întâlnire "Cum să faci mai mult profit?"", o ediție în cadrul căreia vom discuta despre strategii și instrumente de angajare și motivare a resurselor umane din cadrul companiei.
 
De ce?
 
Atragerea și retenția resurselor umane este esențială pentru fiecare companie și o prioritate pentru managerii de resurse umane. Odată cu creșterea nivelului de instruire, accesul la piețele externe, utilizarea tehnologiilor moderne și mobilitatea ridicată a forței de muncă  afacerile încep să concureze global în atragerea talentelor. 
 
 
Totodată studiile organizaționale demonstrează că resursele  umane se simt descurajate și neangajate. 
 
Organizațiile pierd. Angajații pierd.
 
Cu toate că studiile de specialitate arata ca resursele umane neimplicate nu contribuie intr-o masura importanta la succesul organizatiei, totusi cele mai multe organizații își focusează strategiile de managementul talentelor mai mult pe recrutare decât pe creșterea angajamentului resurselor umane. 
 
Liderii și managerii  pragmatici trebuie să aibă în vedere “angajarea” talentelor. 
 
Metodele tradiționale de motivare a angajaților performanți și a celor care au dorință de învățare nu mai funcționează la fel de bine într-un context economic dificil și în companii în care business-ul este stabilizat. 
 
Astfel că una dintre dilemele oamenilor de HR a devenit astfel găsirea unor noi metode de motivare și retenție pentru angajatii performanți dar și pentru cei cu potențial ridicat. De altfel, în ultimii ani, retenția tinerilor talentați a devenit  un <must have> în politicile de resurse umane ale marilor companii, care trebuie să își adapteze produsele și serviciile la nevoile de pe piață.
 
Teme de discuție:
 
  • Cu scopul de a-și atrage și menține angajați valoroși, companiile au început să "inventeze" sisteme de beneficii cat mai variate pentru angajați. Care sunt cele mai "neobișnuite", mai putin utilizate și valorificate categorii de beneficii care se acordă în prezent de către companii, dar care se pot dezvolta în continuare ? 
  • Flexibilitatea pachetului salarial și sistemele de reținere a angajaților sunt suficiente pentru a menține angajații valoroși sau pentru a minimaliza fluctuația de personal ? Ce anume poate "fisura" un astfel de sistem ? 
  • Cât de eficiente sunt procesele de evaluare pentru motivarea angajaților?
  • Care sunt cele mai eficiente politici  de work-life balance și cum influentează componenta pachetului de beneficii productivitatea angajaților?
 
Întâlnirile „Cum să faci mai mult profit ?”sunt pentru...
 
...cei care pot să miște România în direcția bună.
...cei ale căror idei creează locuri de muncă și scopuri noi pentru fiecare angajat.
...că un succes poate motiva o generație întreagă de oameni care au o idee dar nu și curaj să o pună în practică.
...că deciziile dvs de business vor fi luate în cunoștință de cauză, ținând seama de impactul său asupra viitorului companiei.
 
 

Agenda

10:00 – 10:30

Welcome coffee

10:30 – 12:30

Panel "Angajarea" și motivarea resurselor umane din organizații

12:30 – 13:00

Q&A

Speakeri

  • Partener

  • MedLife
  • Noerr
  • Benefit Online

Loc

WeLoveDigital Unirii

Strada Radu Vodă 17, etajele 4 și 5, sector 4, București, România



Contact

Pentru mai multe detalii legate de eveniment vă rugăm să ne contactaţi la
evenimente@profit.ro

sau

Pentru oportunitatile de parteneriat cu Alina Aioanei,Business Developer, ( alina.aioanei@profit.ro; tel:0742.211.349)