WeLoveDigital Forum 2017
04 - 05 apr 2017, Bucuresti

ÎNSCRIE-TE

Despre eveniment

Schimbările în domeniul digital se petrec cu rapiditate iar în ultimii ani asistam la o adevărată revoluție prin inovație. Digitalizarea a devenit astfel o prioritate pentru toate industriile, pe fondul avansului tehnologic rapid, schimbând modele de business sau consolidându-le pe cele tradiționale.
 
Pentru că digitalizarea în viața personală a oamenilor s-a întâmplat deja, mobilul a înlocuit deja desktop-ul, social media a depășit search-ul în timp ce aplicațiile tip instant message sunt mai accesate decât e-mailul, acum este rândul businessurilor să se adapteze la aceste schimbari.
Mediul online a devenit astfel pentru multe companii din bunuri de larg consum primul sau al doilea canal important de comunicare, dar și un mijloc de a exersa tendințele în materie de online. De la comunicarea pe Facebook, Instagram sau Snapchat la crearea de aplicații prin care oamenii pot face cumpărături mai ușor, plătind cu smartphone-ul, marii jucătorii se străduiesc să țină pasul cu schimbările tehnologice și încearcă să devină cât mai prezenți în ochii consumatorilor, să fie apoape de ei, consolidându-și imaginea.
 
Totul se întâmplă foarte repede acum, iar evoluția continuă a tehnologiilor digitale crează noi așteptări din partea utilizatorilor. Așadar, ce urmează în domeniul digital? 
 
WeLoveDigital.forum este locul în care vizionari, start-up-uri, companii inovatoare în domeniul tehnologic,advertiseri, mass-media se întâlnesc pentru a explora cele mai hot tendințe care vor guverna industria digitală în următoarele decenii.    
 
La cea de-a doua ediție ne vom focusa pe:
 
Tehnologii inovative, Digital Transformation, Social media, Antreprenoriat, Online Banking, e-Retail, 
Strategie Digitala, Securitate, UX,  și multe altele..
 
Vei pleca echipat cu idei noi, contacte de business și o mai bună înțelegere a acțiunilor ce trebuie întreprinse AZI pentru a-ți crește business-ul de MÂINE.
 
 
Și nu în ultimul rând, te asigurăm că nu îțăi vom irosi timpul inutil. Poți alege să participi la conferință sau workshop-uri, în funcție de timpul pe care îl ai la dispoziție și de subiectele care te interesează cel mai mult! 
 
Teme de discuție:
 
  • Care ar trebui să fie prioritățile României pentru segmentul hi-tech și telecom: atragerea investițiilor private, creșterea investițiilor din sectorul public, ajutoarele de stat, taxele mai mici, reducerea birocrației, declararea rețelelor de telecomunicații drept o prioritate națională, antreprenorii locali, multinaționalele, fondurile pentru start-up-uri?
  • Inovație- trenduri în domeniul digital pentru afacerile de mâine
  • De ce în România nu există o piață semnificativă a operatorilor de rețele virtuale, deși legislația permite acest lucru?
  • Care este următorul target pentru internetul din România, după conexiunile gigabit?
  • Cum a evoluat în ultimii ani consumul de minute / trafic de internet mobil? Creșterea celui din urmă se face pe seama scăderii primului? 
  • Despre Internet of Things în România, acum și în viitor.
  • Cand vom avea 5G in Romania?
  • Piata din Romania e o piata de service/outsourcing sau exista potential local pentru a da nastere unor "unicorni" sau macar a unor unicorni mai mici (unicorn = business de 1 miliarde dolari evaluare) Ce ne lipseste pentru a realiza aceasta transformare?
  • Cum trebuie să te adaptezi la mediul digital  pentru a te asigura că brandurile tale vor fi în  permanență în atenția clienților. Cum pot brandurile să devină mai „sprintene”” în comunicare adoptând o cultură de tip start-up ?
  • Noul mod de a face bani. Platforme pentru sharing economy (Airbnb, Uber, Blablacar)
  • Revoluția digitală  a avut o influență considerabilă asupra modului în care companiile își construiesc modelele de business. Cei care doresc să inoveze rapid trebuie să adopte cultura start-up-urilor. Pe măsură ce presiunile economice cresc și nevoia de inovație permanentă crește. Așadar, ce pot învăța corporațiile de la start-up-urile innovative?
  • Comerțul online se dezvoltă mai repede ca niciodată. Cât ai clipi poți pierde următorul “”big thing”. Ce urmează?
  • Noile tehnologii și strategii pentru viitor. Cum  aduci clienții la casa de marcat? Studii de caz: ex. KFC, Doncafe
  • Smart City retele de  tip City-Net. Noi domenii de creștere pentru economie?
  • Storytelling pentru nativii digitali. Cum integrezi storytelling-ul în strategia de conținut pe social media?
  • Fă bani pe mobil! De ce în ciuda adopției rapide a telefoanelor smart și a tabletelor de către consumatori cele mai multe companii nu reușesc  să realizeze venituri considerabile utilizând aplicațiile mobile?
  • Cum ne protejăm afacerile în fața riscurilor tot mai mari de securitate cibernetică? 
  • Care sunt măsurile minime de siguranță pe care ar trebui să și le ia o companie din punct de vedere al securității IT?
  • Cum se poate asigura o companie că afacerile sale nu sunt complet blocate dacă un server se blochează sau cade victima unui atac cibernetic? 
  • De câte sisteme de back-up este nevoie și de unde ar trebui să fie achiziționate? 
  • Cum ne protejam identitatea virtuală?
 
 

 

Agenda

09:00 – 09:30

Welcome Coffee

09:30 – 09:50

Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale(tbc)

09:50 – 10:10

Cătălin Marinescu, Președinte ANCOM

10:10 – 11:10

SMARTCITY AND CITY-NET NETWORK TYPE. NEW AREAS OF GROWTH FOR THE ECONOMY?

11:10 – 11:30

Coffee break

11:30 – 12:30

DIGITAL TRANSFORMATION: GO WHERE YOUR CLIENTS GO!

12:30 – 13:30

THE NEXT BIG THING IN eCOMMERCE.

13:30 – 14:30

Lunch

14:30 – 15:30

BUILDING A BANK FOR DIGITAL CONSUMER

15:30 – 16:30

CYBER SECURITY

09:30 – 10:00

Welcome Coffee

10:00 – 11:30

Workshop-uri paralele: Workshop I: SEO; Workshop II: The rise of the visual web (including the use of video, live streaming)

Steve Thompson,Digital Media Consultant, Trainer and Speaker, UK
11:30 – 12:00

Coffee break

12:00 – 13:30

Workshop-uri paralele: Workshop III- Engaging with digital Natives. De la continut la Comunicare digitala Traineri: Andreea Toma si Lucian Hostinar, eAD Interactive; Workshop IV: Improve your mobile user experience using real-world evidence

Andreea Toma,Content & Social Media Strategist @eAD InteractiveLucian Hoștinar,Creative & Art Director @eAD Interactive
13:30 – 14:30

Lunch

14:30 – 16:00

Workshop-uri paralele: Workshop V: Attribution Modelling - trainer: Steven Thompson; Workshop VI: Reputation Management

Steve Thompson,Digital Media Consultant, Trainer and Speaker, UK

Speakeri

Parteneri

  • Partener
  • Telekom Romania
  • Cu sprijinul
  • IAB
  • IAA
  • ANIS
  • ANSSI
  • Partener Media
  • News.ro
  • Adevarul.ro
  • Iqads
  • Smark
  • 2Performant
  • Softlead

Înscrie-te

Taxa de inscriereEarly registration
discount pana pe 10 martie 2017
Discount pentru
discount pentru 3 -5 bilete
25%*15%*
80 euro60 euro68 euro
120 euro90 euro102 euro

* Discounturile NU SUNT CUMULATIVE. Daca va incadrati la mai multe categorii de discount se aplica discount-ul cel mai mare.
- Ne rezervam dreptul de a anula sau modifica oricand reducerile si conditiile de aplicare a acestora.
- Conditiile de discount sunt valabile numai la data platii. Pentru mai mult de 5 bilete va rugam sa ne contactati la evenimente@profit.ro
- Taxele de inscriere nu includ TVA (19%),cheltuielile cu transportul din alte localitati sau cu cazarea participantilor

 

 

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Loc

World Trade Center Bucuresti

Piata Montreal, nr.10, Sector 1

World Trade Center Bucuresti

Piata Montreal, nr.10, Sector 1

Contact

Pentru mai multe detalii legate de eveniment vă rugăm să ne contactaţi la
evenimente@profit.ro